2012/10/04

world wide suicide


Dobrowolnie zamknęłam się w więzieniu, na uwięzi trzymają mnie nieudolnie kreślone słowa wypływające spod mego pióra, dla którego atramentem są uczucia i tęsknota za przytulaniem się tak długo, jak mam ochotę, jak nie wypada. 
Nieistniejące biuro niematerialnych rzeczy znalezionych cierpi z powodu nadmiaru radości, która trafiła tam razem ze wszystkimi zaginionymi niegdyś najlepiej piszącymi długopisami, ulubionymi gumkami do włosów i czarnymi samotnymi skarpetkami. 
Bóg jest zajęty. Świat przypomina mleczną zupę. Osnuty senną mgłą opanowuje całe ciało, od ośrodków nerwowych po mięśnie, stopniowo przytępia zmysły, masowo zabija szare komórki, spowalnia myślenie. Poły prochowców trzepoczą na zdradziecko zimnym wietrze, psy otrząsają się wynurzając z kałuż. Resztki energii wsiąkają w chodnik, ulicami płynie rzeka zrezygnowania i krwi czarnego kota brutalnie rozjeżdżana przez opony wehikułów czasu. 
Słońce dnia jest dwulicowe, ufam jedynie słońcu nocy.


the whole world...world over. it's a worldwide suicide




3 komentarze:

  1. Anonimowy4/10/12 19:01

    Podoba mi się twoja twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/10/12 21:55

    Sorry, zrozumiałem tylko pierwsze i ostatnie zdanie :(
    Reszta nazbyt ambitna jak na mój poziom percepcji lub po prostu pretensjonalna.
    Podoba mi się "rzeka krwi czarnego kota... itd.", natomiast "psy wynurzające się z kałuż" zupełnie mnie dezorientują /to przenośnia jakaś czy co?/ Tym bardziej, że "poły prochowców" sugerują głęboką komunę, w której autorka na pewno nie żyła i wie o niej tyle, co nic :)

    PS Dziękuje za zmianę, już mogę przeczytać.
    PS2 Proszę się nie przejmować moim komentem... po prostu nie mam co robić, a klawiatura pod ręką...
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kałuże są tak głębokie, że psy muszą się z nich wynurzać jak z rzeki/jeziora; charakterystycznie otrząsają się, robiąc prysznic wszystkim wkoło :)
      Oczywiście, że na temat komuny nie śmiałabym się wypowiadać. Prochowiec to klasyka, element mody retro, płaszcz takiego typu kupić można chociażby w H&M. Chociaż wikipedia przyporządkowuje ten rodzaj płaszcza do współczesnych, to następnym razem użyję słowa trencz.
      A ja dziękuję za komentarz, nie przejmuję się słowami uzasadnionej krytyki, po prostu przyjmuję je do wiadomości ;)

      Usuń