2012/10/09

nie-tak


Chodzi o to, że nie wiadomo, o co chodzi.
Zachłystuję się absurdem, tym, czego nie ogarniam rozumem. 
Jesteś dziwny. Jesteś niewiadomą. Jesteś niedoceniany. Jak dobrze Cię widzieć!
Jesteś szokujący. Jesteś kontrowersyjny. Jesteś inny. Witam Cię!
Jesteś zły. Jesteś chamski. Jesteś ignorantem. Nie odchodź,
nie zamykaj dobrem wytrzeszczonych oczu!
Jesteś buntownikiem. Jesteś wiecznie niezadowolony. Jesteś ironiczny. Nie odwracaj się,
nie zamykaj szacunkiem rozdziawionych ust!
Jesteś obdarzony zaufaniem. Jesteś kochany. Jesteś wielbiony. Zostań,
nie zamykaj człowieczeństwem uszu żądnych bezduszności! 
Nie patrz. Nie odczuwaj. Nie zastanawiaj się.
Nie zamieniaj uczuciem wykrzyknika w pytajnik.
Nielegalne, nieetyczne, niezdrowe są drzwi zapamiętania.
Nie-takt,
nie-fart,
nie-pamięć.

6 komentarzy:

  1. Intrygujące, tajemnicze i ciekawe. Podoba mi się, podoba mi się Twój styl. Musisz być niesamowicie interesującą osobą. Rozwijaj swój talent, daleko zajdziesz :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię muzykę na Twoim blogu :) Podoba mi się to, jak piszesz i zazdroszczę niewątpliwego talentu :) Mam zamiar wiernie obserwować Twoje poczynania :D Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to trochę przerost treści, ale to właśnie jest piękne w blogu, że możesz pisać co chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może to co siedzi w mojej głowie jest 'przerostem treści', ale nie wyszukuję żadnych słów czy wyrażeń chociażby w Internecie, więc jeżeli akurat tak układają mi się litery, to nie upraszczam tego, nie walczę z tym, bo po co?
      (jeżeli masz na myśli przerost treści nad formą, to się cieszę, bo lepiej tak, niż formy nad treścią) :)

      Usuń
    2. Nie chodzi o konkretne wyrażenia. Po prostu to jest jedno wielkie wyrażenie, tak łaczysz słowa, że wywołują bombę przemyśleń i nie ma czasu zatrzymać się na czymkolwiek, trzeba czytać dalej. To nie jest tekst do przeczytania, tylko do przemyślenia, ale zastanawiam się czy faktycznie można coś z niego wyciagnać? Jest bardziej jak wiersz do analizowania. Dlatego napisałam "przerost formy".

      Usuń